Prekių grąžinimas

Dėkojame, kad apsvarstėte mūsų gaminius. Norime, kad būtumėte visiškai patenkinti savo pirkiniu. Jei dėl kokių nors priežasčių esate nepatenkinti savo pirkiniu, mes siūlome 30 dienų grąžinimo politiką, atitinkančią ES reglamentus.

Kad prekę būtų galima grąžinti, ji turi būti tokios pat būklės, kokios buvo gauta, nenaudota ir originalioje pakuotėje. Pateikite mums originalaus čekio kopiją arba pirkimą patvirtinantį dokumentą. Jei prekė yra sugadinta arba su defektu, pateikite prekės nuotrauką, kad palengvintumėte grąžinimo procesą.

Norėdami inicijuoti grąžinimą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda per 30 dienų nuo užsakymo gavimo. Suteiksime jums grąžinimo leidimo numerį ir adresą, kuriuo turėtumėte siųsti prekę.

Gavę grąžintą prekę, ją patikrinsime ir pranešime apie pinigų grąžinimo statusą. Jei prekė yra originalios būklės, per 14 dienų grąžinsime visą pirkimo kainą į jūsų pradinį mokėjimo būdą.

Atkreipkite dėmesį, kad nekompensuojame grąžinimo siuntimo išlaidų, išskyrus atvejus, kai prekė yra sugadinta arba sugedusi. Rekomenduojame naudotis atsekamo siuntimo paslauga ir įsigyti siuntimo draudimą, atitinkantį daikto vertę, kad užtikrintumėte, jog daiktas bus pristatytas saugiai.

Jei turite klausimų ar abejonių dėl mūsų grąžinimo politikos, nedvejodami susisiekite su mumis. Esame pasiryžę suteikti savo klientams geriausią apsipirkimo patirtį ir padarysime viską, ką galime, kad būtumėte patenkinti.